Την προσοχή της εταιρείας τράβηξε ένα video που έλαβε περισσότερα από 1 εκατ. views μόνο μέσα από το LinkedIn, και παρουσιάζει ένα προϊόν της Truman’s, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ξαναγεμίζεται και χρησιμοποιείται με την προσθήκη νερού σε επαναχρησιμοποιούμενα μπουκάλια. Αυτό το κάνει εξαιρετικά πιο φιλικό προς το περιβάλλον σε σχέση με ανταγωνιστικά προϊόντα.

«Το είχαμε σκεφτεί ότι πιθανότατα θα συνεργαζόμασταν με εξωτερικούς επενδυτές», ανέφερε ο συνιδρυτής και Chief Marketing Officer, Alex Reed. Παραδέχτηκε ωστόσο ότι δεν είχαν φανταστεί ως πιθανό επενδυτή έναν τόσο μεγάλο παίκτη και μάλιστα απέρριψαν αρκετά αιτήματα της Henkel μέχρι να δεχθούν τελικά. «Ανυπομονούμε να επωφεληθούμε από τα insights της ομάδας της Truman’s, αλλά και να τους υποστηρίξουμε με την τεχνογνωσία και τους πόρους μας», δήλωσε από την πλευρά του ο Robert Gunther, Corporate Director of Henkel Ventures.

Η απόφαση αυτή ευθυγραμμίζεται με τη γενικότερη περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση που επιδεικνύουν οι κολοσσοί του κλάδου: τόσο η Procter & Gamble Co. όσο και η Unilever έχουν θέσει υψηλά στις προτεραιότητές τους τον περιορισμό των πλαστικών μιας χρήσης, λανσάροντας καινοτόμα startups και brands.
(Πηγή: AdAge)