H Helmi εμπιστεύτηκε την τεχνογνωσία της Generation Y στο fashion industry, με στόχο το ολιστικό redesign του B2C ιστοτόπου της σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της ψηφιακής της στρατηγικής.

Ο νέος πελάτης του ανερχόμενου ομίλου επιχειρήσεων θα είναι σε θέση «να αναδείξει την ιδιαίτερη σχεδιαστική του πινελιά, που εδώ και χρόνια διέπει την ταυτότητα των ρούχων του, με τον πιο δημιουργικό και εντυπωσιακό τρόπο», διατηρώντας πλέον μία επανασχεδιασμένη ψηφιακή ταυτότητα.

Παράλληλα, θα έχει τη δυνατότητα να ενδυναμώσει τη στρατηγική του στρέφοντάς την σε ακόμη πιο κερδοφόρες κατευθύνσεις, ώστε να ενισχύσει το εκτόπισμά του στη βιομηχανία της μόδας.