Η Havas και η εταιρεία e-commerce software Mirakl ξεκινούν συνεργασία για τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου δικτύου retail media για brands και retailers.

Το δίκτυο θα αξιοποιήσει τη βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη διαφημιστική τεχνολογία της Mirakl, η οποία έχει βελτιστοποιηθεί για να εφαρμόζεται σε marketplaces and e-commerce.

Η συνεργασία θα καταστήσει τη σουίτα commerce και retail media λύσεων της Mirakl διαθέσιμη στους πελάτες της Havas για πώληση σε marketplaces που τροφοδοτούνται από τη Mirakl. Ως μέρος της σύμπραξης, η Mirakl θα βοηθήσει, επίσης, τους πελάτες της Havas να ξεκινήσουν και να αναπτύξουν τα δικά τους marketplaces.

Το Mirakl Ads συνδέει την τεχνητή νοημοσύνη με ένα παγκόσμιο δίκτυο πελατών και πωλητών, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν 1,3 δισ. επισκέψεις σε websites μηνιαίως στους 200 κορυφαίος πελάτες της εταιρείας. Από το 2012, η Mirakl, την οποία ίδρυσαν οι Philippe Corrot και Adrien Nussenbaum, τροφοδοτεί τις πλατφόρμες περισσότερων από 400 εταιρειών B2B και B2C, παράγοντας πάνω από 6 δισ. δολάρια σε gross merchandise value το 2022.

(Πηγή: MediaPost)