Προσυπογράφει τις αρχές του Conscious Advertising Network (CAN)

Μέλος του Conscious Advertising Network (CAN) αποτελεί πλέον η Havas Media, η οποία αποτελεί το πρώτο agency holding group που προσυπογράφει το μανιφέστο του. Πρόκειται για μία συμμαχία 70 οργανισμών με στόχο την εκπαίδευση των διαφημιστών για το πώς να είναι πιο «ενσυνείδητοι» σχετικά με την επίδρασή τους στον κόσμο. Με την υιοθέτηση των αρχών του CAN, η Havas Media δεσμεύεται ενάντια στην απάτη, στα προβλήματα που σχετίζονται με το diversity, στο data consent, στη διακινδύνευση των παιδιών και στη χρηματοδότηση της ρητορικής μίσους και της παραπληροφόρησης.

Ο Greg James, Global Chief Strategy Officer της Havas Media, δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι «είναι το πρώτο agency holding company που συμμετέχει, καθώς έχει το προβάδισμα στο conscious advertising». Επίσης, η εταιρεία έχει δεσμευθεί σε δέκα ακόμη πρωτοβουλίες μέσω του εσωτερικού συστήματος Mx System, το οποίο επενδύει τα τελευταία 11 χρόνια στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο τα brands δρουν με ουσιαστικούς τρόπους.

(Πηγή: The Drum)