Στην πρώτη της επένδυση στο πλαίσιο του Havas Boost που λάνσαρε τον περσινό Οκτώβριο προχώρησε η Havas Media, για τη χρηματοδότηση media και τεχνολογικών startups από υποεκπροσωπούμενες ομάδες.

Η εταιρεία επέλεξε το Ambessa Play της Sara Berkai, που δημιουργεί εκπαιδευτικά STEM kits για παιδιά.

Η Havas Media θα συμβάλει με 150.000 δολάρια σε έναν αρχικό επενδυτικό γύρο, που θα διατεθούν σε μετρητά, marketing budget, media spend, analytics και υποδομές. Με ιδρυτή τον Gerald Appau-Bonsu, Finance Administrator της Havas, το Boost έλαβε πάνω από 100 αιτήσεις.

(Πηγή: Campaign)