Απαρτίζεται από 1.200 εργαζομένους από 20 agencies

Αναγνωρίζοντας την αυξανόμενη σημασία παροχής λύσεων εξυπηρέτησης πελατών στο κοινό, η Havas λανσάρει global customer experience network με το όνομα Havas CX. Το Havas CX απαρτίζεται από 1.200 εργαζομένους από 20 agencies της Havas Creative και τοπικά agencies, μεταξύ των οποίων τα Ekino, BETC FullSix και Havas helia. Επίσης, απαρτίζεται και από ειδικούς CX από το δίκτυο της εταιρείας με κοινή δομή, διοίκηση, μεθοδολογία και αποστολή. Το δίκτυο εκτείνεται σε 18 Havas Villages, ενώ hubs-κλειδιά βρίσκονται σε πόλεις, όπως Λονδίνο, Μουμπάι, Νέα Υόρκη και Παρίσι.

Η ίδρυση του Havas CX έρχεται σε συνέχεια της απόκτησης, πέρυσι, των Langoor, Think Design και Gate One, καθώς και το λανσάρισμα του BETC FullSix στο Παρίσι. Ο Yannick Bollore, Chairman and CEO του Havas Group, δήλωσε, μεταξύ άλλων: «Στο Havas CX, θεωρούμε ότι έχουμε την πλέον ολοκληρωμένη πρόταση customer engagement βιομηχανία. Και θα συνεχίσουμε να την ενισχύουμε, προσλαμβάνοντας κορυφαία στελέχη και κάνοντας περαιτέρω best-in-class εξαγορές».

(Πηγή: Adweek)