Στη δημιουργία μιας life-size εμπειρίας του δημοφιλούς παιχνιδιού της Monopoly προχωρά η Hasbro στο Τότεναμ της Βρετανίας, με τίτλο «Monopoly Lifesized», με τις location-based εμπειρίες να αναφέρονται ως τομέας-κλειδί για την αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας. Ο Matt Proulx, Vice-President of location-based entertainment της Hasbro, δήλωσε: «Οι ζωντανές και location-based εμπειρίες αποτελούν κατηγορίες κλειδί για την ανάπτυξη της εταιρείας παγκοσμίως και η Monopoly Lifesized αποτελεί μια εξαιρετική έκφραση της συγκεκριμένης στρατηγικής». Το activation, το οποίο είχε αναβληθεί, λόγω της πανδημίας, αναμένεται να ανοίξει για το κοινό τον ερχόμενο Αύγουστο, ενώ η Hasbro συνεργάζεται για τη δημιουργία του με τη θεατρική εταιρεία Selladoor Worldwide και την ομάδα τους στο Gamepath.

Οι παίκτες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στην κλασική Monopoly, και στις εκδόσεις Vault, City ή Junior Monopoly, και θα μπορούν να κινούνται σε ένα board 15 μέτρων από κάθε πλευρά, ολοκληρώνοντας challenges, τα οποία θα έχουν τη μορφή escape room, προκειμένου να πραγματοποιήσουν αγορές. Κάθε board θα μπορεί να φιλοξενήσει από 8 έως 14 άτομα, χωρισμένα σε 4 ομάδες. Επιπλέον, στον χώρο θα φιλοξενούνται θεματικό bar και εστιατόριο.

(Πηγή: Campaign)