Στα 75 εκατ. δολάρια ανέρχεται το ποσό το οποίο θα επενδύσει η media investment εταιρεία GroupM, προκειμένου να υποστηρίξει την media collective Group Black, μια πρωτοβουλία για την υποστήριξη black-owned media και creators, φέρνοντάς τους σε επαφή με agencies and brands. Πρόκειται για την πρώτη κίνηση υποστήριξης της ανάπτυξης του νεοσύστατου οργανισμού. Η πρωτοβουλία βασίζεται σε 3 πυλώνες και, συγκεκριμένα, στα μέλη, τα brands και τους creators, μαζί με την Group Black Ventures, ένα επιταχυντή ο οποίος τροφοδοτεί με κεφάλαιο και τεχνογνωσία αναδυόμενα black-owned media κανάλια.

Η αρχική συμμετοχή της GroupM αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας της Group Black να διοχετεύσει τουλάχιστον 500 εκατ. δολάρια στα συγκεκριμένα Μέσα έως το τέλος του 2022. Επιπλέον, η Group Black είναι πεπεισμένη ότι μπορεί να επιτύχει τον στόχο αυτό, ενώ η συνεργασία αυτή ενισχύει τη δέσμευση της GroupM στο πλαίσιο της Media Inclusion Initiative, μια κοινοπραξία 20, σε πρώτη φάση, μεγάλων πελατών, οι οποίοι θα αποδίδουν τουλάχιστον το 2% των ετήσιων media budgets τους σε black-owned media.

(Πηγή: Adweek)