Ετήσια κατάταξη των WPP και Kantar Millward Brown
Τα 100 brands με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως παρουσίασαν και φέτος οι WPP και Kantar Millward Brown, μέσω της ετήσιας κατάταξης BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.

Τα 8 από τα top 10 brands ανήκουν στον χώρο της τεχνολογίας ή έχουν άμεση σχέση με αυτόν, με τις Google και Apple να διατηρούν την 1η και 2η θέση, με αύξηση 23% στα 302,1δις δολάρια και 28% στα 300,6 δις δολάρια αντίστοιχα. Η Amazon ανέβηκε στην 3η θέση, πάνω από την Microsoft, ενώ η Tencent κατατάσσεται στην 5η θέση, με το Facebook να βρίσκεται στην 6η. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η αξία των Top 100 αυτών εταιρειών αυξήθηκε σε ποσοστό ρεκόρ 21%, με τη συνολική κατάταξη να έχει φτάσει σε αξία τα 4,4 τρις δολάρια.

Στους νεοεισαχθέντες στη λίστα περιλαμβάνονται οι Spectrum, Uber και Instagram. Η Ηρώ Παπαδοπούλου, Kantar CEO Greece & Israel, σχολιάζει: «Οι μάρκες που ξεχωρίζουν στην εποχή του Intelligence-led marketing περιλαμβάνουν εταιρείες όπως η Amazon και η Tencent που τοποθετούν το άτομο στο πυρήνα όλων όσων κάνουν. Αυτές οι εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να κατανοήσουν τις ανάγκες των πελατών τους και εφαρμόζουν όλα όσα γνωρίζουν ώστε να δημιουργήσουν ένα ecosystem υπηρεσιών που εκπληρώνουν πολλαπλές ανάγκες, προσφέροντας συγχρόνως ένα αδιάλειπτο consumer experience μεταξύ των διαφορετικών πλατφορμών».