Ενισχύει την υπηρεσία Google Shopping

H Google παρουσίασε, την περασμένη Πέμπτη, τη νέα πρωτοβουλία της, προκειμένου να προσελκύσει τους εμπόρους που συνεργάζονται με την Amazon και να γίνει η ίδια ο κύριος προορισμός για τις αγορές του καταναλωτικού κοινού online. Πρόκειται για την ενίσχυση της υπηρεσίας Google Shopping, με την απαλλαγή των retailers από τα τέλη που καλούνταν να καταβάλλουν, επιτρέποντας στους χρήστες να πραγματοποιούν τις αγορές τους απευθείας.

Αποτελεί δε την πιο πρόσφατη -και ευθέως ανταγωνιστική προς το Amazon Marketplace- κίνηση της εταιρείας, ώστε να διευκολύνει οικονομικά τους retailers να προωθούν τα προϊόντα τους στο ευρύ pool χρηστών της. Εξάλλου, με τα 3.700 καταστήματα που φιλοξενεί μέχρι στιγμής, σύμφωνα με στοιχεία της Marketplace Pulse, το Google Shopping υστερεί, σε σύγκριση με το Amazon Marketplace και τους 3 εκατ. ενεργούς πωλητές του.

H πρωτοβουλία συνέπεσε με τα αυξανόμενα παράπονα από ορισμένες μικρές επιχειρήσεις, ότι η Amazon πιέζει για περισσότερα fees, καθώς το 40% της αξίας των πωλήσεων από third-party εμπόρους εισπράττονται από αυτήν, συμπεριλαμβανομένων των χρεώσεων storage και διαφημίσεων. (Πηγή: AdAge)