Στην αναβάθμιση των προϊόντων της Google Ads πλατφόρμας της προχωρά η Google, τα οποία θα περιέχουν πλέον περισσότερα insights σε πραγματικό χρόνο και τη δυνατότητα βελτιστοποίησης των media σε όλα τα properties μέσω του machine learning. Στόχος της εταιρείας είναι η απλοποίηση της διαδικασίας του ad buying, καθώς οι διαφημιστές αγοράζουν μεν σταθερά από properties, όπως display ads, search και YouTube, χωρίς όμως τη δυνατότητα optimization μεταξύ των καναλιών αυτών. Η Google ξεκίνησε να προσφέρει αυτοματοποιημένες καμπάνιες σε συγκεκριμένα verticals, όπως σε app marketers, retailers και εταιρείες με φυσικά καταστήματα.

Οι νέες της Performance Max καμπάνιες επεκτείνουν τις δυνατότητες αυτές στους marketers όλων των κατηγοριών, επιτρέποντάς τους να αγοράσουν πλήρως αυτοματοποιημένες καμπάνιες σε Google ads και YouTube. Οι καμπάνιες αυτές εκτείνονται σε όλα τα properties της Google εκτός του search. Το Performance Max βρίσκεται ακόμα στα αρχικό στάδιο δοκιμών και αναμένεται να είναι διαθέσιμο σε περισσότερες εταιρείες στις αρχές της επόμενης χρονιάς. «Οι διαφημιζόμενοι θέλουν να πραγματοποιούν αγορές στα properties της Google με απλό τρόπο που ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρηματικούς τους στόχους», ανέφερε ο Jerry Dischler, VP και General Manager των Google Ads, τονίζοντας ότι το νέο εργαλείο «προσφέρει το μεγαλύτερο reach από κάθε άλλη καμπάνια που έχουμε αναπτύξει».

(Πηγή: Campaign US)