Η Golin, ιδιοκτησίας του Interpublic Group, ανέλαβε ως global social media agency partner του LinkedIn, με στόχο να συμβάλλει στη μετατροπή του «στην πλέον inclusive, engaging και βοηθητική πλατφόρμα για επαγγελματίες, μέσω της παροχής insights, τα οποία θα βοηθήσουν την πλατφόρμα να κατανοήσει καλύτερα τα μέλη της».

Επιπλέον, το agency θα αξιοποιεί το social listening, προκειμένου να δημιουργεί relevant και πολιτισμικές συζητήσεις, οι οποίες έχουν αξία και χτίζουν engaging κοινότητες, μέσω του earned-first περιεχομένου και του one-on-one διαλόγου, σημείωσε η Golin σε ανάρτησή της στο LinkedIn.

Ας σημειωθεί ότι, το 2018, το LinkedIn είχε προσλάβει ως B2C social media agency partner την EP+Co, ωστόσο δεν έχει ακόμη διευκρινιστεί, εάν η εταιρεία εξακολουθεί να συνεργάζεται με την πλατφόρμα. Η Golin σημείωσε, το 2020, σύμφωνα με το Agency Business Report 2021 του PR Week, έσοδα ύψους 248,5 εκατ. δολαρίων, μια αύξηση 11% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, συμπεριλαμβανομένης μιας αύξησης 13% στις ΗΠΑ στα 160 εκατ. δολάρια.

(Πηγή: Campaign)