Η Wahl, μέχρι πρότινος στην επικοινωνιακή κεφαλή της Cadillac, εντάχθηκε στην ομάδα το 2018, μετά από τριετή θητεία στα McDonald’s ΗΠΑ, επίσης ως CMO. Αντίστοιχα καθήκοντα εκτελούσε στην Chrysler, τη διετία 2007-08, ενώ προηγουμένως είχε συνεργαστεί με εταιρείες όπως οι Lexus, Toyota και Lincoln-Mercury. Η CEO Mary Barra ενημέρωσε τους εργαζομένους σχετικά με την προαγωγή της Wahl εσωτερικά και ανακοίνωσε 5 ακόμη μετακινήσεις στελεχών.

«Ευθυγραμμίζοντας τις ενέργειες marketing στη GM υπό την ηγεσία της Deborah, θα χτίσουμε ισχυρότερα brands, διασφαλίζοντας παράλληλα πιο αποτελεσματικό και ευέλικτο customer engagement», δήλωσε η ίδια. Στην Cadillac, η Wahl είχε σταθερή συνεργασία με το agency Rokkan του Publicis Groupe, ως το lead creative agency του luxury brand, ήδη από την άφιξή της. Συνολικά, το agency roster της GM περιλαμβάνει το Commonwealth/McCann της Interpublic για τη Chevrolet και τη Leo Burnett Detroit για τις GMC και Buick. Η GM κατέχει τη 15η θέση ανάμεσα στους διαφημιζόμενους παγκοσμίως, σύμφωνα με το Ad Age Datacenter. (Πηγή: AdAge)