Η ομιλία της έχει τίτλο «Unmasking the Beauty Consumer» και θα επικεντρωθεί στην ολοκληρωμένη στρατηγική που απαιτείται ώστε, σε συνδυασμό με τη δημιουργικότητα και την αξιοποίηση των δεδομένων, να αναδυθούν εμπειρίες που θα αποδειχθούν engaging για το απαιτητικό κοινό του beauty e-commerce.

Μέσω παρουσίασης case studies, θα αναδείξει νέους τρόπους για την προσέγγιση της προσοχής του καταναλωτή, εδραιώνοντας έτσι την περίοπτη θέση της Generation Y στον εν λόγω κλάδο. Το
The Business of Beauty Forum διοργανώνεται από το Fashion Daily και το Marketing Week, με συμμετοχή κορυφαίων στελεχών του beauty industry, όπως και στελεχών επικοινωνίας, influencers και stakeholders από τον χώρο της ομορφιάς.