Επιμελήθηκε τον διαγωνισμό «Sea, Sun, Wine»
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο καλοκαιρινός διαγωνισμός από το Κτήμα Γκλίναβος σε συνεργασία με το travelplanet24.gr, του οποίου το concept, τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και το digital marketing ανέλαβε η Generation Y.

Σε διάστημα λιγότερο των 30 ημερών που διήρκησε ο διαγωνισμός, η επισκεψιμότητα του mini site www.seasunwine.gr, το οποίο δημιούργησε αποκλειστικά για αυτόν τον σκοπό η Generation Y, έφτασε πολύ σύντομα σε υψηλά επίπεδα. Ο διαγωνισμός «Sea, Sun, Wine» έδωσε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να λάβουν μέρος κάνοντας χρήση του ειδικού κωδικού που βρισκόταν στα μπουκάλια «Κτήμα Γκλίναβος», ώστε να κερδίσουν 10 ευρώ έκπτωση στο αεροπορικό ή ακτοπλοϊκό τους εισιτήριo και να μπουν σε κλήρωση για ένα δωρεάν ακτοπλοϊκό εισιτήριο για 2 άτομα από την TravelPlanet24.