Προσέλαβε τον πρώην CMO της Nike, Kalen Thornton

Ο Kalen Thornton, πρώην CMO της Nike και πρώην παίκτης των Dallas Cowboys στη National Football League, είναι ο νέος Chief Marketing Officer της Gatorade. To νέο στέλεχος, που μέχρι πρότινος ήταν ο VP της εταιρείας αθλητικών ειδών για τη Βόρεια Αμερική, προσελήφθη από την εταιρεία, ιδιοκτησίας PepsiCo, με στόχο να συνεχίσει την πρωτοκαθεδρία της σε επίπεδο στην κατηγορία sports drinks ενόψει του διαβλεπόμενου ανταγωνισμού από νέες μάρκες, όπως οι Body Armour και Biosteel. Ο Kalen Thornton εντάχθηκε στο δυναμικό της Nike πριν δέκα σχεδόν χρόνια, προϋπηρεσία η οποία θα του φανεί χρήσιμη και στην Gatorade, η οποία έχει μακρά ιστορία συνεργασιών με επαγγελματίες αθλητές στους κλάδους της ανάπτυξης προϊόντων και του marketing.

Αντικαθιστά δε τον Andrew Hartshorn, που αποχώρησε πέρυσι για να μεταβεί στη Danone. «Ο Kalen φέρει την εμπειρία δεκαετίας σε καινοτόμες στρατηγικές στο marketing με επίκεντρο τον αθλητή. H εκτεταμένη γνώση του industry, που διαθέτει, και το background συνεργασιών με την αθλητική ελίτ παγκοσμίως θα βοηθήσουν στην προώθηση της αποστολής του Gatorade να τροφοδοτεί τις αθλητικές επιδόσεις με νέους και συναρπαστικούς τρόπους», δήλωσε ο Brett O’Brien, Senior VP και General Manager της Gatorade.

(Πηγή: AdAge)