Στη ForestView ανέθεσε η Milupa, της εταιρείας Nutricia, τη σχεδίαση της Direct to Consumer στρατηγικής του brand και την τεχνική υλοποίηση του e-shop (My Milupa Shop), ενός από τα πρώτα online καταστήματα στην κατηγορία βρεφική και νηπιακή διατροφή. Στόχος της συνεργασίας είναι η κάλυψη της ανάγκης του καταναλωτή για βέλτιστη και άμεση εξυπηρέτηση και η εμβάθυνση της σχέσης με το brand.

Συγκεκριμένα, η ForestView σχεδίασε και υλοποίησε, σε συνεργασία με την ομάδα της Milupa, το συνολικό value proposition, συμπεριλαμβανομένου συστήματος διαμόρφωσης επαναλαμβανόμενων αγορών / συνδρομής (My Milupa Easy Order), τη συνολική εμπειρία του χρήστη στο e-shop και τον σχεδιασμό της αυτοματοποιημένης επικοινωνίας μέσω e-mails, σε διάφορα σημεία του customer journey. Πληροφορίες: My Milupa Shop