Το σύνολο των ενεργειών ολοκληρώνει αποτελεσματικά την επικοινωνία σε όλες τις επαφές με το κοινό-στόχο «άνδρες 18-44». Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία της Universal Media Digital και της Thinkdigital, η οποία είναι αποκλειστικός Εκπρόσωπος Διαφήμισης του Gazzetta. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, κορυφαίοι έλληνες διαφημιζόμενοι επέλεξαν την ενότητα Euro 2012 του gazetta.gr για να επικοινωνήσουν με το φίλαθλο κοινό, λαμβάνοντας υπόψιν τις δημιουργικές δυνατότητες προβολής και την ηγετική θέση του μέσου (*πρώτο Αθλητικό site– Nielsen Μάιος 2012). Η ενότητα περιλαμβάνει καθημερινή ειδησεογραφία, σχολιασμό των αγώνων, βαθμολογίες, πρόγραμμα, αναλυτικές πληροφορίες για τις ομάδες και τους παίκτες, καθώς και πλούσιο φωτογραφικό υλικό.