Σε συνεργασία με νέους καταναλωτές
Σε πλήρη ανανέωση προχωρά η Fanta, με νέο λογότυπο, μπουκάλι και στρατηγική marketing.

Οι αλλαγές προκύπτουν μέσα από την παγκόσμια καμπάνια #TakeoverFanta, στο πλαίσιο της οποίας οι νέοι δημιουργούν πρωτότυπο περιεχόμενο για τη νέα εποχή της Fanta. Στο microsite takeover.fanta.com/gr/el βρίσκονται συγκεντρωμένα πάνω από 200 δισ. gifs, 29 εκατ. βίντεο και μουσικές επιλογές, τα οποία οι fans μπορούν να χρησιμοποιήσουν ως έμπνευση για να δημιουργήσουν περιεχόμενο που μπορεί τελικά να γίνει μέρος της καμπάνιας.

Επιπλέον, 9 τηλεοπτικά και ψηφιακά σποτ θα προσκαλούν τους νέους να λάβουν μέρος στο κίνημα #TakeoverFanta. Πρωταγωνιστής είναι ο νέος «Διευθυντής Marketing Νέων» (ΔΙ.ΜΑ.Ν), που μαζί με την ομάδα Marketing Νέων έχει βάλει στόχο «να τα αλλάξει όλα!».

Τέλος, η επικοινωνία του brand σε έντυπα και digital Μέσα, outdoor και in-store, θα υποστηριχθεί με πλούσιο φωτογραφικό υλικό με πρωταγωνιστές τους νέους. Η ανανέωση του brand περιλαμβάνει νέο λογότυπο με πιο ζωντανά γραφικά και χρώματα και νέο ασύμμετρο, spiral μπουκάλι που θα αντικαταστήσει σταδιακά όλες τις Fanta συσκευασίες μέχρι το 2018.