Σε συνεργασία με Mindshare και Mindtrap Kolonaki Η Mindshare, σε συνεργασία με τη Mindtrap Kolonaki, δημιουργούν το escape room Fanta Mystery.
Η ενέργεια εντάσσεται στη καμπάνια «Omnisensorial», στο οποίο οι «νέοι» καλούνται να ανακαλύψουν μέσω των 5 αισθήσεων το μυστήριο που κρύβει το brand. Το δωμάτιο Fanta Mystery καλεί τους συμμετέχοντες να σώσουν τη διαφημιστική καμπάνια της Fanta, παίζοντας ένα πρωτότυπο παιχνίδι αισθήσεων. Η υπόθεση έχει ως εξής: «Είστε μέλη του τμήματος Marketing Νέων της Fanta. Η νέα και πολυαναμενόμενη διαφημιστική καμπάνια της Fanta πρόκειται να παρουσιαστεί σήμερα στους δημοσιογράφους.
Ο μόνος άνθρωπος που γνωρίζει όλα τα απόρρητα στοιχεία της, είναι ο επικεφαλής του τμήματος. Μόλις 60 λεπτά πριν την παρουσίαση, τα ίχνη του χάνονται μυστηριωδώς και κανείς δεν γνωρίζει που βρίσκεται. Ο χρόνος πιέζει και η καμπάνια απειλείται με καταστροφή… Ή μήπως όχι; Μπείτε στο γραφείο του διευθυντή και αποκρυπτογραφήστε όλους τους μηχανισμούς ασφαλείας που προστατεύουν την καμπάνια με όπλο τις πέντε σας αισθήσεις!».