Δημιουργία ανεξάρτητης πλατφόρμας multichannel καμπανιών

Στην εξαγορά του διεθνούς παρόχου λύσεων στους τομείς digital asset management, creative logistics και analytics, Adstream, προχώρησε η πλατφόρμα asset management για TV και video advertising, Extreme Reach. Με αυτόν τον τρόπο, η Extreme Reach θα παρέχει σε brand marketers και τους συνεργάτες τους διεθνώς μια seamless, all-in-one brand activation πλατφόρμα, η οποία θα αφαιρεί την πολυπλοκότητα από τον συνολικό κύκλο ζωής του creative asset management, περιορίζοντας τους κινδύνους, αποκαθιστώντας τον έλεγχο και αυξάνοντας το agility, το visibility και την παραγωγικότητα μεταξύ πολλαπλών ομάδων.

Με αυτόν τον τρόπο, από τη σύλληψη του concept και το λανσάρισμα μιας καμπάνιας έως την επαναχρησιμοποίηση και τη διαχείριση των assets, marketers από όλον τον κόσμο θα εργάζονται με συνεκτικό τρόπο σε μια κεντρική πλατφόρμα. Η συμφωνία, η οποία αναμένεται να κλείσει το β΄ τρίμηνο του 2021, θα σημάνει τη μετάβαση 400 ανθρώπων και 3 υψηλόβαθμων στελεχών της Adstream στην Extreme Reach. Συγκεκριμένα, ηγετικούς ρόλους θα αναλάβουν οι Daniel Mark ως Chief Strategy Officer, Katie Nykanen ως Chief Product Officer και Tim Emly ως SVP Finance.