Ολοκλήρωση ψηφιακού μετασχηματισμού με νέο 10ετές πλάνο

Τα 21 χρόνια παρουσίας στην ψηφιακή τραπεζική συμπληρώνει φέτος η Eurobank, η οποία αξιοποιεί, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, όλα τα εναλλακτικά κανάλια, και, συγκεκριμένα, το e-Banking, το Eurobank Mobile app (m-Banking) και το v-Banking, την υπηρεσία που στοχεύει σε μια ευκολότερη καθημερινότητα για τους πελάτες της, 24/7, με ασφαλή και λειτουργικό τρόπο. Η τράπεζα στοχεύει φέτος, και λόγω της πανδημίας, στην ολοκλήρωση του ψηφιακού μετασχηματισμού, δίνοντας βαρύτητα στο νέο, δεκαετές αναπτυξιακό σχέδιο του οργανισμού για τη «Eurobank 2020-2030». «Στόχος είναι μια απλή, λιτή, σύγχρονη ψηφιακή τράπεζα, με ευελιξία αναβάθμισης, σύμφωνα με τα νέα καταναλωτικά πρότυπα και συνήθειες, σε περιβάλλον οξύτατου ανταγωνισμού και από μη παραδοσιακούς παίκτες», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.