Για το προϊόν Advanced Night Repair Eye Matrix
Η Estee Lauder συνεργάστηκε με 6 influencers για να επικοινωνήσει με πρωτότυπο τρόπο τα οφέλη του νέου της ορού για τα μάτια Advanced Night Repair Eye Concentrate.

Η Ισμήνη Νταφοπούλου, η Αθηνά Οικονομάκου, η Ελένη Τσολάκη, η Ελιάνα Χρυσικοπούλου, η Χρισιάνα Ανδριοπούλου και η Έβελυν Καζατζόγλου περιέγραψαν την απαιτητική καθημερινότητά τους και την επίδραση που έχει στα μάτια τους, ενώ στο αμέσως επόμενο post που έκαναν, έδειξαν πώς βρήκαν τη λύση στον νέο ορό ματιών της Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Matrix. Η influencer καμπάνια λειτούργησε συμπληρωματικά ενός ολοκληρωμένου πλάνου digital που υποστηρίχτηκε έντονα από Native Content σε συνδυασμό με Programmatic advertising με banners, αλλά και auto expandable Pushdown δημιουργικό, Facebook Canvas, Posts και Video, καθώς και με YouTube prerolls.