Στην κορυφή τοποθετείται η έντυπη Lifo σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία από την νέα μέτρηση της Focus Bari (Ιούνιος – Δεκέμβριος 2020) για τις αναγνωσιμότητες των ελληνικών media brands, που δραστηριοποιούνται ταυτόχρονα στα έντυπα και στο διαδίκτυο. Η Lifo διεύρυνε το προβάδισμά της στην κατηγορία της, καταγράφοντας μεγάλη διαφορά από τα αμέσως ανταγωνιστικά έντυπα της λίστας. Η πρώτη θέση ανήκει στη Lifo όχι μόνο στην πανελλαδική, αλλά και στην ειδική μέτρηση για την Αττική. Συγκρινόμενη επίσης με τις κυριακάτικες εκδόσεις, η έντυπη Lifo κατακτά σημαντική θέση στην κατάταξη της Αττικής, όντας το τρίτο μεγαλύτερο έντυπο μετά την κυριακάτικη Καθημερινή και το Πρώτο Θέμα. Τέλος, η έντυπη Lifo διατηρεί την πρωτιά και στα νεανικά κοινά, στο γκρουπ 18-44 ετών.