Για τη χρήση του εμπορικού σήματος easy
Η easyGroup του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου, στον οποίο ανήκουν και όλα τα εμπορικά σήματα easy (easy family of brands), αναδείχθηκε νικήτρια στη μακρόχρονη δικαστική διαμάχη με τον γαλλικό κολοσσό σούπερ μάρκετ Carrefour.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η easyGroup, κατά την περίοδο 2014-2016, ο γαλλικός όμιλος Carrefour έθεσε σε λειτουργία σειρά καταστημάτων τύπου «metro» στο Βέλγιο, χρησιμοποιώντας τη λέξη easy με το χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα, αλλά και γραμματοσειρά που παρέπεμπε στη σήμανση easy (easy family of brands). Έπειτα από ενέργειες της νομικής ομάδας της easyGroup, ο όμιλος Carrefour άλλαξε τη σήμανση των καταστημάτων, μετατρέποντας την επωνυμία της συγκεκριμένης αλυσίδας σε «Carrefour Express».

Ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου δήλωσε μεταξύ άλλων: «Είμαι χαρούμενος που ακόμη μια εταιρεία που προσπάθησε να εκμεταλλευτεί το εμπορικό σήμα μας έχει “συμμορφωθεί”. Οι εταιρείες του μεγέθους της Carrefour δεν πρέπει να χρησιμοποιούν εμπορικά σήματα που δημιουργούν σύγχυση στον καταναλωτή. Είμαι βέβαιος ότι πρόκειται για ένα αφελές λάθος κάποιου χαμηλόβαθμου στελέχους της αυτοκρατορίας Carrefour, που οδήγησε στη χρήση της επωνυμίας easy χωρίς την άδειά μας».