Τη διενέργεια διαγωνισμού για τον global media buying και planning λογαριασμό της ανακοίνωσε η εταιρεία ηλεκτρικών συσκευών, Dyson, υπό την επίβλεψη της MediaSense. Στο pitch θα συμμετάσχει, σύμφωνα με πληροφορίες του Campaign, και η Mindshare του WPP, η οποία τα τελευταία 8 χρόνια διαχειρίζεται τον λογαριασμό, εκτιμώμενης αξίας 120 εκατ. λιρών.
Ο λογαριασμός αφορά τα media της εταιρείας τόσο στη Βρετανία, όσο και σε όλες τις διεθνείς αγορές. Επιπλέον, η Mindshare βρίσκεται ήδη σε εγρήγορση και για άλλους global media διαγωνισμούς, οι οποίοι ξεκίνησαν πρόσφατα, όπως της Unilever και του Facebook. Σημειώνεται ότι η πανδημία ώθησε πολλούς διαφημιζόμενους να επανεξετάσουν τις σχέσεις τους με τα media agency πέρυσι, με κάποια από τα reviews να έχουν αναβληθεί για φέτος.
Η Dyson, η οποία ιδρύθηκε από τον Sir James Dyson, βρίσκεται στη διαδικασία μεταφοράς των κεντρικών της γραφείων στη Σιγκαπούρη από το Wiltshire της Βρετανίας.
(Πηγή: Campaign)