Για τον σχεδιασμό νέας διεθνούς πλατφόρμας επικοινωνίας

Η Droga5 αποτελεί τo νέo δημιουργικo agency of record της Kerrygold, καθώς η εταιρεία βρίσκεται σε αναζήτηση νέων μηνυμάτων, τα οποία θα ωθήσουν περαιτέρω την ανάπτυξή της. Το Droga5, ιδιοκτησίας Accenture, παίρνει τη σκυτάλη από τη McCann Manchester, με την οποία η Kerrygold συνεργαζόταν προηγουμένως σε global επίπεδο, και δηλώνει έτοιμη να αναπτύξει μια νέα διεθνή πλατφόρμα επικοινωνίας. Στο μεταξύ, η Kerrygold συνεχίζει τη συνεργασία της με τη Vitality BBDO της Omnicom στις ΗΠΑ, λογαριασμό τον οποίο διαχειρίζεται από το 2016.

Η πρώτη δουλειά της Droga5 για την ανάδειξη του μοντέλου butter and cheese, το οποίο ξεπέρασε το ένα δισ. ευρώ το 2019, αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο πρώτο μισό του 2021. «Το δυναμικό της Droga5 εργάζεται για να πάρει ένα προϊόν τόσο εύκολο και καθαρό, όπως το grass-fed βούτυρο και τυρί και να το εντάξει στην καθημερινότητα των καταναλωτών διεθνώς μέσω του storytelling και των built-in model experiences», δήλωσε ο Felix Richter, Co-chief Artistic Officer της Droga5.

(Πηγή: AdAge)