Με την ένταξη της Μαρίνας Παππά ως Head of Ad Operations

Η DPG Digital Media, διακρίνοντας τις συνεχώς εξελισσόμενες απαιτήσεις στον τομέα του Programmatic Advertising παγκοσμίως, προχωρά στην περαιτέρω ανάπτυξη του τμήματος Ad Operations, εντάσσοντας στο δυναμικό της τη Μαρίνα Παππά, η οποία αναλαμβάνει καθήκοντα Head of Ad Operations. Πρόκειται για στέλεχος με σημαντική εμπειρία στο Digital και συγκεκριμένα στον τομέα του Programmatic Advertising, προερχόμενη από την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας.

Έχει συνεργαστεί με γνωστά Agencies και Publishers, ενώ τα τελευταία έξι χρόνια εργαζόταν στο τμήμα Programmatic & Ad Οperations του διεθνούς φήμης news & media website, The Guardian UK, όπου κατείχε αντίστοιχη θέση. Σημειώνεται ότι η Σοφία Κοντοπυράκη διατηρεί τα καθήκοντά της ως Ad Operations Manager. Στόχος της DPG Digital Media είναι η παροχή διαφημιστικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στους διαφημιζόμενους της ελληνικής αγοράς, ανταγωνιζόμενη τα υψηλά standards σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει.