Στην υιοθέτηση multicultural δεσμεύσεων σε όλες τις νέες συμφωνίες τους κάλεσε τους διαφημιζόμενους η Disney. Για τον σκοπό αυτό, η εταιρεία αποκάλυψε μια σειρά από νέες λύσεις, οι οποίες θα βοηθήσουν τα brands να προσεγγίσουν και να συνδεθούν καλύτερα με διαφορετικά κοινά. Συμπεριλαμβάνεται και το Disney Culture Index, το οποίο μετρά την απήχηση της διαφορετικής κουλτούρας στο branded περιεχόμενο και τη διαφήμιση, ενώ αξιολογεί και βελτιστοποιεί βάσει δεικτών, όπως inclusive casting, cultural relevance και επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Επιπλέον, την περασμένη Δευτέρα, η Disney ανακοίνωσε τη λύση Onyx Collective, ένα content brand για έγχρωμους creators στο Hulu, καθώς και το Voices of Change, ένα ψυχαγωγικό, αθλητικό και ειδησεογραφικό hub, το οποίο εστιάζει στη ζωή διαφορετικών ομάδων ανθρώπων στην Αμερική. «Το δίκτυο έχει ως προτεραιότητα να είναι σκοπίμως inclusive σε όλο το περιεχόμενό του», δήλωσε ο Πρόεδρος της Hulu originals & ABC Entertainment, Craig Erwich.

(Πηγή: Campaign)