Η John προέρχεται από τη Leo Burnett, όπου κατείχε τη θέση της Chief Creative Officer για τη Β. Αμερική και της CEO για το agency στον Καναδά. Ευρύτερα γνωστή χάρη στην καμπάνια #LikeAGirl, θα αναλάβει τα νέα της καθήκοντα από τις 29 Απριλίου. Το PR shop εξακολουθεί συστηματικά να επενδύει στη δημιουργική του ταυτότητα, ενώ τα τελευταία χρόνια χτίζει όχι μόνο το creative, αλλά και το κομμάτι των paid media και της συμβουλευτικής.

Υποστηρίζοντας ότι είναι όλο και πιο δύσκολο για τους διαφημιστές να προσεγγίσουν τον καταναλωτή μέσα από το paid, o πρόεδρος και CEO της εταιρείας Richard Edelman τονίζει ότι το δημιουργικό μπορεί να λάβει πολλές μορφές και να αντιδράσει σε ό,τι συμβαίνει σε πραγματικό χρόνο. Όπως εξήγησε ο ίδιος, η προσέγγιση αυτή έχει ήδη καθορίσει το δημιουργικό σε καμπάνιες όπως το «Blackout Track» της Asics, σχολιάζοντας ότι η δουλειά της John στο #LikeAGirl έχει αντίστοιχη οπτική, προκαλώντας έντονη συζήτηση. Η εταιρεία έχει προσλάβει επίσης chief creative officers σε Τορόντο, Νέα Υόρκη, Σικάγο και τη δυτική ακτή, με «διαπιστευτήρια» από agencies όπως οι Ogilvy, McCann και DDB.
(Πηγή: AdWeek)