Η Digitas, το connected marketing brand του Publicis Groupe, σε συνεργασία με τη Razorfish και το Web3 Marketing Association, παρουσιάζουν μία ολοκληρωμένη ανάλυση για το επίκαιρο θέμα του AI.

Ένα white paper που εκφράζει τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης να φέρει επανάσταση στο marketing και στην εξυπηρέτηση πελατών, ενώ επισημαίνει πιθανές παγίδες του περιεχομένου που προκύπτουν από αυτή. Στο white paper αναλύονται τα τρέχοντα disruptions, creative εφαρμογές AI, use cases και θέματα ανάπτυξης. Παράλληλα, περιγράφεται τι έρχεται στο εγγύς μέλλον, ενώ με δεδομένο το λανσάρισμα του GPT-4 της OpenAI, θα ενημερώνεται διαρκώς.

Ο Νίκος Αθηναίος, Executive Director της Digitas Greece, δήλωσε: «Το ΑΙ αλλάζει σημαντικά τα δεδομένα και με ταχύτατο ρυθμό. Στην Digitas Greece, το digital-first omnichannel brand του Publicis Groupe, παρακολουθούμε διαρκώς τις τεχνολογικές εξελίξεις μεταξύ των οποίων είναι και το AI. Mε αυτόν τον τρόπο, δημιουργούμε συγκριτικό πλεονέκτημα για τους πελάτες μας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στο growth τους». Το συγκεκριμένο white paper είναι διαθέσιμο στο https://www.digitasgreece.gr