Απέσπασε συνολικά 31 βραβεία στα Influencer Marketing Awards

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Digital Minds αναδείχθηκε «Influencer Agency of the Year» στα Influencer Marketing Awards 2020, αποσπώντας συνολικά 31 βραβεία. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, σαρωτική ήταν η αναγνώριση του κοινού στα βραβευμένα projects με περισσότερα από 30M Views και 2M hours Watch Time σε συνεργασία με γνωστά brands (Coca Cola, Cosmote, Germanos, Mars & MediaCom, Nestlé, What’s Up και Δαμκαλίδης) και επιτυχημένους Creators.

Η βράβευση περιλαμβάνει τρία Platinum, οκτώ Gold, δέκα Silver και δέκα Bronze βραβεία, με τις μεγαλύτερες διακρίσεις να προέρχονται από τις συνεργασίες με τις εταιρείες Coca Cola, Germanos και Nestlé. Σημαντική διάκριση έλαβαν και οι συνεργάτες της Digital Minds, καθώς ο Germanos ανακηρύχτηκε Influencer Brand of the Year και οι Unboxholics Influencers of the year. «Η διάκριση είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, πάθους, τεχνογνωσίας και δημιουργικότητας και αφιερώνεται στους πελάτες και τους creators της Digital Minds που μοιράζονται το ίδιο όραμα», καταλήγει η εταιρεία.