Απευθυνόμενη στις επιχειρήσεις που θα κληθούν να συμμορφωθούν στους νέους κανονισμούς
Αναλυτικό σχέδιο προσαρμογής των επιχειρήσεων στις επιταγές του GDPR (General Data Protection Regulation) της ΕΕ που τίθεται σε εφαρμογή στις 25 Μαΐου 2018, έχει εκπονήσει η Digital Effect.

Στόχος της εταιρείας είναι να βοηθήσει τα brands και τις επιχειρήσεις που θα κληθούν να συμμορφωθούν με τον νέο κανονισμό, στη διαδικασία προσαρμογής τους. Όπως είναι γνωστό, το GDPR αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο τα brands μπορούν να χρησιμοποιούν τα δεδομένα των καταναλωτών, επηρεάζοντας σημαντικά τις υπηρεσίες marketing και συνολικά την αγορά επικοινωνίας.