Πλέον η εταιρεία «τρέχει» μια σειρά «δοκιμών σε κλίμακα», όπως τις χαρακτηρίζει προκειμένου να ελέγξει την αποτελεσματικότητα των νέων εργαλείων brand safety του Μέσου. Οι δοκιμές υποστηρίζονται από third-party τεχνολογία και εργαλεία brand safety. «Πηγαίνουν καλά μέχρι στιγμής», δήλωσε η Isabel Massey, Global Digital Director της Diageo. «Αλλά τα παρακολουθούμε πολύ στενά, επομένως θα συνεχίσουμε σίγουρα να τεστάρουμε και να εξάγουμε πληροφορίες ώστε να είμαστε σίγουροι ότι δεν κάνουμε λάθος».

Η εταιρεία έχει ξεκαθαρίσει ότι θα σκεφτεί να επιστρέψει πλήρως στο YouTube μόνον εφόσον το πείραμά της επιβεβαιώσει ότι πληροί τα κριτήρια που έχουν τεθεί στο πρόγραμμά της, Trusted Marketplace, το οποίο εισήγαγε το 2017 προκειμένου να διασφαλίσει ότι λαμβάνει τα μέγιστα από τα media buys της.

Η ίδια η Google έχει παραδεχθεί ότι οι «σκοτεινές γωνιές» που καραδοκούν στο internet σημαίνουν ότι το YouTube μπορεί να μην είναι ποτέ 100% ασφαλές. Ωστόσο, μετά από το κύμα αντιδράσεων από διαφημιζόμενους, έχει αναπτύξει μια σουίτα εργαλείων ασφάλειας, παραχωρώντας, μεταξύ άλλων, διευρυμένες δυνατότητες ελέγχου ασφάλειας στα ίδια τα brands.
(Πηγή: TheDrum)