Με μπουκάλι παρόμοιο με αυτό που είχε κυκλοφορήσει το 1948

[ΛονδΙνο] Η καμπάνια, η οποία έχει τίτλο “Resist Simple” και υλοποιήθηκε από τη Wieden & Kennedy, θα “τρέξει” πρώτα στις Η.Π.Α. και στη συνέχεια, μέσα στο Σεπτέμβριο, θα επεκταθεί στη Μεγάλη Βρετανία και σε άλλες χώρες. Περιλαμβάνει τηλεοπτικά σποτ, καταχωρίσεις και online παρουσία, ενώ, στο πλαίσιο του επαναλανσαρίσματος, η Diageo προέβη σε σχεδιασμό νέου μπουκαλιού το οποίο θυμίζει έντονα, αν και πιο σύγχρονο, αυτό που είχε πρωτοεμφανιστεί το 1948.