Σε διάστημα μικρότερο του ενός μηνός μετά την κατάργηση της GARM (Παγκόσμια Συμμαχία για Υπεύθυνα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης) από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιστών, η Dentsu συμβάλλει στην προώθηση ενός νέου συνασπισμού που θα ενθαρρύνει τους διαφημιζόμενους να επενδύουν τους προϋπολογισμούς τους σε αξιόπιστα ειδησεογραφικά πρακτορεία.
Η Dentsu συνεργάζεται με τη συμβουλευτική εταιρεία «The 614 Group» για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, η οποία δεν έχει ακόμα αποκτήσει όνομα, αλλά έχει ήδη δύο ad tech suppliers, τις OpenX και Sightly, ως underwriters.
Η Dentsu δεν αποκάλυψε ποιες μάρκες έχουν ενταχθεί στον συνασπισμό μέχρι στιγμής, αλλά δήλωσε ότι βρίσκεται στη διαδικασία πρόσκλησης των marketers και των underwriters, να συμμετάσχουν στον συνασπισμό. Αν και οι εταιρείες δεν ανέφεραν ρητά αν η πρωτοβουλία αποτελεί απάντηση στο κενό που δημιουργήθηκε από τη διάλυση της GARM, οι στόχοι του νέου συνασπισμού φαίνεται να έχουν σχεδιαστεί για να το καλύψουν.
(Πηγή: MediaPost)