Μια νέα διεθνή καμπάνια με 4 ταινίες λάνσαρε η Deliveroo. Το brand σπάει τα στερεότυπα του «δείπνου» και αναδεικνύει τα τελετουργικά της απόλαυσης έτοιμου φαγητού. Η εταιρεία διεξήγε έρευνα στις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται ώστε να κατανοήσει τις διαφορετικές παραμέτρους της κατανάλωσης του φαγητού στο σπίτι.

Όπως φάνηκε, αν και κάθε καταναλωτής έχει τις ιδιαιτερότητές του, υπάρχουν κάποια τελετουργικά που είναι οικουμενικά. Με την υπογραφή της Pablo London και τίτλο «How Do You Deliveroo», η καμπάνια εστιάζει με 3 σποτ στις συνήθειες που συνδέονται με την παραγγελία γευμάτων, και με το τέταρτο στην ανερχόμενη τάση της παραγγελίας προϊόντων από super markets και στην υπηρεσία της ταχείας παράδοσης Deliveroo Hop.

«Το να ακούσουμε τους πελάτες μας ανά τον κόσμο μας έδωσε τεράστια έμπνευση και είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον να ακούς κάποιους από τους νέους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι απολαμβάνουν φαγητό στο σπίτι. Μπορεί να αναγνωρίσεις τον εαυτό σου σε κάποιο από αυτά τα τελετουργικά», δήλωσε η VP of Marketing της Deliveroo, Tina Koehler. Η 360 καμπάνια λανσαρίστηκε πρόσφατα στη Μ. Βρετανία και θα «τρέξει» σε ΟΟΗ, ραδιόφωνο, digital και Τύπο στις 11 αγορές δραστηριοποίησης της εταιρείας.

(Πηγή: Marketingweek.com)