Έξω από το bar «βγαίνει» η Corona, λανσάροντας branded προϊόντα ένδυσης για τους φανατικούς της φίλους, online. Έχοντας σχεδιαστεί για να αναδείξει τη σχέση της μάρκας με τη χαλάρωση στο ύπαιθρο, η συλλογή που δημιούργησε περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα από μπλούζες από οργανικό βαμβάκι, που φέρουν την ένδειξη της δέσμευσης της μάρκας στη βιωσιμότητα στο μανίκι.

Τα προϊόντα έχουν κατασκευαστεί με χρήση φυσικών χρωμάτων και πωλούνται σε συσκευασίες χωρίς πλαστικό, ενώ παραπέμπουν και ενδυναμώνουν τη σύνδεση του brand με τη ζωή στην παραλία, μέσα από την παλέτα του γαλάζιου και του χρώματος του ηλιοβασιλέματος.

Ο Maxime Pudzeis, Head of Licensing EMEA της AB InBev, δήλωσε: «Αποτελεί το ιδανικό λανσάρισμα για να επεκτείνουμε και να διαφοροποιήσουμε την γκάμα που προσφέρουμε στους καταναλωτές, με βιώσιμα προϊόντα που ενσαρκώνουν όλα όσα αγαπά το κοινό για το brand Corona».

Το ευρωπαϊκό λανσάρισμα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία αθλητικού και lifestyle retail Cube Partnership, μέσω της IMG. Πρόσφατα, η μάρκα μπίρας προχώρησε σε μία ακόμη ενέργεια περιβαλλοντικής υπευθυνότητας, συμμαχώντας με την Ocean Global για τη δημιουργία του Corona Island, ενός οικοτουριστικού προορισμού, κοντά στις ακτές της Κολομβίας.

(Πηγή: AdWeek)