H Coral συμμετέχει για 5η συνεχόμενη χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία διοργανώνεται με την αρωγή του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. Τα εταιρικά πρατήρια της Coral έχουν προγραμματίσει δράσεις που περιλαμβάνουν μπαλόνια, κεράσματα, εκπλήξεις και εξαιρετική, όπως επισημαίνουν, εξυπηρέτηση που θα ενθουσιάσει τους πελάτες.

«Η Coral έχει 785 πρατήρια που λειτουργούν με το σήμα Shell στην Ελλάδα. Δέσμευση μας είναι να παρέχουμε στους πάνω από 200.000 πελάτες που μας επισκέπτονται καθημερινά, την καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης. Το χαμόγελο, η ευγένεια, η αυθεντική επικοινωνία και εξυπηρέτηση, το “Καλώς Ήρθατε στη Shell” είναι στο DNA της Coral», αναφέρει η Έλενα Παπαλεξοπούλου, CSC Manager της Coral AE.

Ενδεικτικά, η εταιρεία δημιούργησε την ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγγελιοληψίας και εξυπηρέτησης πελάτων CoralNet.gr, ενώ διαθέτει και Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών εξοπλισμένο με σύγχρονα μηχανογραφικά συστήματα με στόχο να διευκολύνει την καθημερινή επαφή του πελάτη με την εταιρεία.