Περιορισμός των marketing costs και ενοποίηση του portfolio της

Η Coca Cola προκηρύσσει spec για τον, αξίας τεσσάρων δισ. δολαρίων, παγκόσμιο creative και media λογαριασμό της, με στόχο τον περιορισμό των marketing δαπανών και την ενοποίηση του portfolio της. Σε review εντάσσονται το creative, το production management, το shopper και το experiential marketing, υπηρεσίες, οι οποίες απαιτούν, σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, σημαντικές επενδύσεις από τα brands της.

Η εταιρεία σχεδιάζει να διεξάγει ξεχωριστά, αλλά συντονισμένα reviews για τα media και το creative το α΄ τρίμηνο του 2021, ξεκινώντας από το marketing και τις προμήθειες, ενώ σκοπεύει να έχει αποκτήσει ένα ενοποιημένο roster από agencies για τα media έως το γ΄ τρίμηνο του 2021 και για το creative έως τον Ιανουάριο του 2022. Αν και τα ονόματα των agencies που θα συμμετάσχουν στο review δεν έχουν γίνει γνωστά, σίγουρα θα συμμετάσχουν οι μέχρι τώρα κάτοχοι των λογαριασμών, συμπεριλαμβανομένων των MediaCom της Group M του WPP, UM του Interpublic Group, Starcom του Publicis Groupe και Carat της Dentsu. «Το review πραγματοποιείται στο πλαίσιο της πλήρους μεταμόρφωσης και της σημαντικής βελτίωσης της αποτελεσματικότητας και της επάρκειας των επενδύσεων της Coca Cola στο marketing», σημείωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

(Πηγή: Campaign)