Καλεί τους καταναλωτές να δεσμευθούν για αλλαγές

Η Coca Cola αφαιρεί το λογότυπό της από τα κουτάκια των αναψυκτικών της, στο πλαίσιο της τελευταίας καμπάνιας της «Open to Better», με την οποία παροτρύνει τους καταναλωτές να δεσμευθούν ότι, το 2021, θα κάνουν τα πράγματα διαφορετικά. Αντί του γνωστού logo της εταιρείας, στα νέα limited edition κουτάκια της κλασικής, Zero και Diet Coke αποτυπώνονται μια σειρά από αποφάσεις για τη νέα χρονιά, με κενό χώρο, ώστε κάθε καταναλωτής να συμπληρώσει τη δική του απόφαση για το 2021.

Στα καταστήματα θα διατίθενται και κάποια κουτάκια, στα οποία θα αναγράφονται συγκεκριμένα μηνύματα, ωστόσο οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράσουν τα personalized κουτάκια από το e-shop, Your Coca-Cola, που λανσαρίστηκε πρόσφατα. Η καμπάνια αυτή έρχεται σε συνέχεια της καμπάνιας «Share a Coke», η οποία τοποθέτησε στις συσκευασίες τα ονόματα του κοινού, και αποτελεί μέρος της καμπάνιας «Open Like Never Before», η οποία λανσαρίστηκε πέρυσι τον Ιούλιο, σηματοδοτώντας την επιστροφή της εταιρείας στη διαφήμιση στη Βρετανία μετά από μία παύση μηνών, λόγω της πανδημίας. Η καμπάνια θα λανσαριστεί σε 13 αγορές της Ευρώπης με βασικούς δείκτες για την επιτυχία της το awareness και το engagement.

(Πηγή: marketingweek.com)