Με τη νέα τάση στον κόσμο της διαφήμισης, τα non-fungible tokens (NFT), πειραματίζονται όλο και περισσότερα brands, όπως η Coca-Cola, με στόχο να δοκιμάσουν αυτή τη σύγχρονη τακτική marketing. Η Coca-Cola αποτελεί την τελευταία από μια σειρά εταιρειών, οι οποίες ανακοίνωσαν ότι θα δοκιμάσουν στην πράξη τα NFTs, βλέποντας σε αυτά μια ευκαιρία να επαναφέρει στο προσκήνιο και να αξιοποιήσει μεγάλο μέρος της πνευματικής περιουσίας της.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία θέτει σε δημοπρασία μια σειρά 4 NFTs προς τιμήν της Παγκόσμιας Ημέρας Φιλίας, στα οποία θα περιλαμβάνονται ένα visual, ένα audio και ένα ψηφιακό NFT. Αυτά θα πωληθούν ως ένα αντικείμενο, στο εσωτερικό ενός τέταρτου NFT, το οποίο θα μοιάζει με ένα ρετρό μηχάνημα αυτόματης πώλησης Coca-Cola του 1956.

Η ιδέα προέρχεται από τα κουτιά όπου είναι τοποθετημένα έπαθλα στα video games, όπως ρούχα ή όπλα. Η δημοπρασία θα πραγματοποιηθεί στο NFT marketplace OpenSea, εκκινώντας από τις 30 Ιουλίου και λήγοντας στις 2 Αυγούστου, ενώ τα έσοδα θα δοθούν στους Special Olympics International. «Κάθε NFT δημιουργήθηκε για να γιορτάσει στοιχεία από τον πυρήνα του brand Coca-Cola, ιδωμένα από μια νέα συναρπαστική οπτική γωνία, κατάλληλη για τον virtual κόσμο», σημείωσε ο Selman Careaga, President, Global, Coca-Cola Trademark.

(Πηγή: AdAge)