Νέα πρωτοβουλία κατά του καρκίνου του μαστού αναλαμβάνει η Chiquita, η οποία, για τέταρτη συνεχή χρονιά, συνεργάζεται με την Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία και αλλάζει το μπλε αυτοκόλλητό της με νέα ροζ limited-edition αυτοκόλλητα σε 200 εκατ. μπανάνες διεθνώς. Επιπλέον, στηρίζει τις οργανώσεις Pink Ribbon στη Γερμανία, Fondazione AIRC στην Ιταλία και το ίδρυμα Ana Ross στην Κόστα Ρίκα.
Ο Jamie Postell, Διευθυντής Πωλήσεων Βορείου Αμερικής της Chiquita, δήλωσε σχετικά: «Η Chiquita είναι υπερήφανη που με τις δράσεις της καταφέρνει να γίνεται ο “καλός γείτονας”, δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξή της σε θέματα που αφορούν την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού, ο οποίος επηρεάζει τις γυναίκες και τις οικογένειες τους σε όλον τον πλανήτη».