Τη δημιουργία loyalty προγράμματος

H Warply ανέλαβε μετά από κλειστό spec, τον σχεδιασμό και τη δημιουργία ενός Omni-Channel Loyalty προγράμματος επιβράβευσης πελατών B2C, για τη Celestino. Πρόκειται για μια από τις πιο μεγάλες αλυσίδες στον τομέα της ένδυσης / υπόδησης στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια, με περισσότερα από 35 offline καταστήματα και ένα από τα μεγαλύτερα e-shops στον χώρο της μόδας.

Φέτος, ανάμεσα στις υπόλοιπες αναβαθμίσεις των υπηρεσιών και της ποικιλίας των προϊόντων της, η Celestino επιδιώκει να δώσει στους πελάτες νέες δυνατότητες και προνόμια μέσω της συνεργασίας της με τη Warply, με στόχο να προσφέρει μία μοναδική εμπειρία αγορών τόσο διαδικτυακά όσο και στα φυσικά της καταστήματα.