H Butterfly λανσάρει την Premium Humanatic τεχνολογία για contextual στόχευση. Συγκεκριμένα, μέσω της in-image διαφήμισης τόσο σε desktop όσο και σε mobile, τα brands έχουν τη δυνατότητα να στοχεύσουν στο κοινό τους μέσα από τη θεματολογία με την οποία θέλουν να συνδεθούν. Η τεχνολογία Premium Humanatic που ανέπτυξε η Butterfly σκανάρει φωτογραφίες και κείμενα άρθρων του δικτύου της και υπόσχεται 100% brand safety, καθώς αποκλείει άρθρα αρνητικού περιεχομένου.

Δημιουργικές διαφημίσεις, αλλά και video εμφανίζονται εκεί που ο καταναλωτής σίγουρα θα τις δει, στις φωτογραφίες των άρθρων, ενώ παράλληλα συνδέονται απόλυτα με το περιεχόμενο που καταναλώνει και προφανώς τον ενδιαφέρει. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως όλα τα in-image ad formats έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν την εμπειρία του χρήστη και είναι συμβατά με το CBA (Coalition for Better Ads).