Όπως επίσης και στο site της

Όπως αναφέρει η εταιρεία, περισσότεροι από 500.000 άνθρωποι την ημέρα επισκέπτονται το ba.com και την περσινή χρονιά οι ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης που εκδόθηκαν σε επιβάτες της εταιρείας ξεπέρασαν τα 12.000.000. Η publishing και media sales εταιρεία Cedar Communications θα πωλεί τον διαφημιστικό χώρο για λογαριασμό της British Airways.

Η Abigail Comber, Brand, Proposition and Insight Manager της British Airways, δήλωσε: «Επιζητούμε τη συνεργασία με brands που διαθέτουν ιστορία και υιοθετούν τις ίδιες εταιρικές αξίες με τη British Airways. Πρόκειται για μια καλή ευκαιρία και ελπίζουμε ότι θα συντελέσει στην αύξηση των εσόδων της British Airways”.

Η προσπάθεια ξεκίνησε δοκιμαστικά με διαφήμιση του νέου μοντέλου XJ της Jaguar στο site της. Η διαφήμιση στις κάρτες επιβίβασης θα ξεκινήσει από την 1η Οκτωβρίου 2009. Οι διαφημίσεις αυτές μπορούν να απευθύνονται σε μεμονωμένες πτήσεις και διακριτά δημογραφικά γκρουπ, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στις εταιρείες να εστιάσουν στους πελάτες που επιθυμούν.