Με νικήτρια την BGM ολοκληρώθηκε το κλειστό spec της Μασούτης με αντικείμενο τη διαχείριση του media buying & planning στα online και offline, η οποία αναλαμβάνει από την 1η Ιουνίου 2022.

«Η Μασούτης θέλει να ευχαριστήσει τις ομάδες και των 5 εταιρειών που συμμετείχαν στο κάλεσμά της για τη διεκδίκηση του λογαριασμού και οι οποίες κατάφεραν να δημιουργήσουν κλίμα ποιοτικού ανταγωνισμού.

Πρώτα απ’ όλους όμως θα ήθελε να ευχαριστήσει την ομάδα της Tempo για την άψογη 6ετή συνεργασία. Τέλος, θα ήθελε να ευχηθεί καλή επιτυχία στους νέους της συνεργάτες», αναφέρει σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.