Σε διεύρυνση της Black Sheep Studios προχώρησε η Bartle Bogle Hegarty (BBH) για να διαμορφώσει μια full-service εταιρεία παραγωγής, εισάγοντας μια direct-to-brand προσέγγιση, με υπηρεσίες περιεχομένου, σχεδιασμού και μουσικής επίβλεψης.

Η Black Sheep Studios θα συνεχίσει να συνεργάζεται με πελάτες της BBH, αλλά θα στραφεί και στην ανάπτυξη του δικού της πελατολογίου. Το content studio λανσαρίστηκε στις αρχές του 2015, με στόχο να «εστιάσει σε χαμηλού κόστους, ταχέως εξελισσόμενες δουλειές, κυρίως για ψηφιακές καμπάνιες».

Μέχρι σήμερα, έχει υλοποιήσει παραγωγές όπως το «Dirty talk» για το brand αποσμητικού Wild, με πρωταγωνίστρια μια πολική αρκούδα που ανησυχεί για την κλιματική αλλαγή, το «Home» για το αναπτυξιακό πρόγραμμα του OHE στο Κόσοβο που κέρδισε Χρυσό Λιοντάρι στις Κάννες το 2017 και τον πρόσφατο διαγωνισμό #VoiceoftheCheckout, που ζητούσε από τους χρήστες του TikTok να περάσουν οντισιόν για να γίνουν η «φωνή» των αυτόματων ταμείων της αλυσίδας super market Tesco. O Andy Cooke αναλαμβάνει Head of Design και η Sophie FitzGerald Executive Producer.

Την ηγετική ομάδα συμπληρώνουν ο Rory Forrest ως Creative Director και ο επικεφαλής της Black Sheep Studios, Stephen Ledger-Lomas, ο οποίος εκτελεί επίσης χρέη Chief Production Officer για την BBH.

(Πηγή: Campaign)