Πρόκειται για το Vertical Funneling, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στα brands να πολλαπλασιάσουν τον χρόνο που οι χρήστες αλληλεπιδρούν μαζί τους, στο ώριμο πλέον περιβάλλον του Messenger και μάλιστα να πετύχουν conversions σε πολύ πιο σύντομο χρονικό διάστημα από ό,τι με τα παραδοσιακά, οριζόντια funnels. Το Vertical funneling εκμεταλλεύεται στο έπακρο τον λίγο χρόνο που αφιερώνει ο μέσος χρήστης του target audience σε μια διαφήμιση.

Έρχεται λοιπόν να λύσει ένα πρόβλημα των παραδοσιακών funnels, τα οποία συχνά πάσχουν από την online απουσία των σωστών χρηστών, τη σωστή στιγμή. Συγκεκριμένα, το Vertical Funnel ξεδιπλώνεται στο «κάθετο» περιβάλλον του Messenger, όταν ο χρήστης είναι παρών. Επιπλέον, τα διαθέσιμα μέσα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν πλέον στο Messenger είναι ποικίλα και εμπλουτίζονται συνεχώς από το Facebook (π.χ. lead generation forms κ.ά.), με στόχο πάντα τη βέλτιστη αποτελεσματικότητα.

Τέλος, μια ακόμα καινοτομία που εφαρμόζει η BaaS Digital στο Messenger είναι η διεξαγωγή ερευνών Brand Lift Studies. Για τον σκοπό αυτό, δημιούργησε τη μεθοδολογία Brand Effect και εισήγαγε τα Brand Metrics, ώστε να μετρά τα αποτελέσματα της κάθε καμπάνιας, ανάλογα με τους στόχους που έχει θέσει το brand, παίρνοντας απαντήσεις από τους ίδιους τους καταναλωτές.