Στην κατηγορία «Social Responsibility and Environmental Awareness»
Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακηρύχθηκε «National Winner», στα European Business Awards sponsored by RSM.

Η εταιρεία ξεχώρισε στην κατηγορία «Social Responsibility and Environmental Awareness» για την κοινωνική πρωτοβουλία «Τρόφιμα Αγάπης». Η ενέργεια της ΑΒ Βασιλόπουλος αναγνωρίστηκε από την επιτροπή και πέρασε στην επόμενη φάση του διαγωνισμού, διεκδικώντας τον κορυφαίο τίτλο της κατηγορίας της. Η ανάδειξη της εταιρείας σε «National Winner», υπογραμμίζει την καινοτομία που χαρακτηρίζει το σύνολο των δράσεων της ΑΒ Βασιλόπουλος και αποδεικνύει την αναγνώριση της κοινωνικής και περιβαλλοντικής συνεισφοράς της. Σημειώνεται ότι στη φετινή διοργάνωση 11 ελληνικές εταιρείες παίρνουν το εισιτήριο για τον τελικό, στον οποίο θα διαγωνιστούν για να διεκδικήσουν το βραβείο της καλύτερης επιχείρησης της Ευρώπης στην κατηγορία που συμμετέχουν.